Kontroversi : Felixia Yeap Masuk Islam Kerana Teman Lelaki | Cik Siti

Saturday, 5 July 2014

Kontroversi : Felixia Yeap Masuk Islam Kerana Teman Lelaki

Assalamualaikum

kontroversi la sangat kan...disebabkan gambar Felixia Yeap dengan teman lelaki dia, orang cakap dia masuk Islam kerana teman lelaki...


kalau kau ikut perkembangan Felixia Yeap, korang mesti tau kan....lepas dia peluk Islam, macam2 tomahan dia dapat...tapi ramai jugak yang bagi semangat kat dia....biasala, ujian ni semua daripada Allah SWT....Dia takkan uji hambaNya dengan ujian dan dugaan yang hambaNya tak dapat hadapi..betul tak? think positive yeah....

aku rasakan mereka yang dok kutuk2 pengislaman Felixia Yeap ni disebabkan oleh rasa goyah, rasa tergugat disebabkan tambah lagi seoarang saudara Islam kita....

so what to do...biar je lah orang nak bercakap...bila dah penat, berhenti lah tu.....=)

SELAMAT MALAM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...