sedih~~ | Cik Siti

Tuesday 12 July 2011

sedih~~

assalamualaikum...

hari ni adalah hari isnin....pagi isnin aku sama ja macam hari2 lain...cuma ditambahkan dengan perasa tambahan, iaitu MALAS....huhu....ye la, cuti sabtu ahad, mana cukup....kalau boleh nak je cuti sampai seminggu....hari ni ada plak exam...ala, biasa la...lepas abes satu module, mesti la ada exam....(mcm tak biasa plak cik siti ni)....so, lepas abes exam, da start ,module baru....module CVS (cardiovascular system)....1st lecture dia terang pasal anatomy of heart...pergh, sangat2 mengantok!!...paham2 je la, semalam stay up kot sebab nak study for the exam...lepas exam plak, terus lecture...memang le....pastu, member2 aku dapat stethoscope diaorang....kaler2 siot.....
macam gambar kat atas tuu....jenama littman la...mak aku dulu masa study pun tak pakai jenama ni...pakai yang RM20 je....tapi boleh je jadi doktor....nak tau tak harga benda ni berapa?? yang berwarna warni yang macam korang tengok tuu, harga dia RM250....and kalau yang biasa, murah la sikit....RM150++ kot kalau tak silap....

aku beli tak??? of course la tak beli....sebab aku makan pun tak cukup...inikan pula nak beli benda ni....kalau aku beli nanti pun, aku just beli yang biasa je kot....sebab warna tuu langsung tak da advantage pun....

p/s : manusia mana tak pernah iri hati dengan manusia lain....tapi nak wat cam na...sabar je la....diaorang dapat MARA, aku ni PAMA ja.....
bersyukur la apa yang ada.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...