pengomen yang paling setia.... | Cik Siti

Wednesday 13 July 2011

pengomen yang paling setia....

assalamualaikum dan selamat petang....
aku wat entry ni khas untuk orang yang selalu komen kat blog aku.....aku nak mintak maaf sangat2....sebab aku terlalu bz nak berblog walking sekarang ni....maybe dengan cara ni ja aku boleh nak ucapkan terima kasih kat dia......jom tengok sapa.....


ha, ni la header tuan punya blog.....

ok, baru je selesai usha blog dia....OHMAGOT!! dia orang penang la...lahir kat hospital besar pulau pinang (hospital yang aku bersalin tuu...eyh2...jap2....aku bersalin kat hospital bersalin pulau pinang....huhu...sebelah hospital besar....rasa2 sama ke tak??) ignore it...ahhahaha....umur dia 21tahun la....tua setahun dari aku....student UiTM....

THANKS YE ZWAN SEBAB SUDI DATANG KOMEN KAT BLOG CIK SITI NI....

3 comments:

  1. Alamak! Terima kasih banyak2 Cik Siti.. Zwan xtaw nak cakap apa.. I'm speechless.. I lap U lah..!
    Sheharu niiiiiiyyyyyyyhhhhhhhh... ;)

    ReplyDelete
  2. salam kenal jalan2 dari blog zwan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...