jom bercerita pasal baju raya..... | Cik Siti

Friday 15 July 2011

jom bercerita pasal baju raya.....

last entry for tonight...
tiba2 aku teringat pasal baju raya.....maybe aku terlalu cepat berfikir pasal baju raya kot...huhu...tak kesah la....sebab aku ingat next week nak shopping baju raya....hehe....aku memang tak suka sangat kalau time puasa baru nak gi kuar beli baju raya....sebab banyak dugaan kot....haish....lagipun letih la...so, aku decide nak pegi as soon as possible....


baju raya 2011 design cam ne??? aku rasa da macam tak de choice je.....aku ingat just nak buat baju kurung moden....
aku and adik2 aku kalau raya, bukan setakat baju kurung n baju melayu....baju t-shirt pun kitaorang beli....t-shirt raya...hahah...raya 1st, aku akan pakai baju kurung masa pagi...then bila sampai tengah hari, terus tukar baju t-shirt....^_^.....raya kedua plak, baru la pakai baju kurung sampai ke petang...sebab selalunya makcik pakcik and kazen2 and family aku akan buat rombongan cik kiah pergi beraya kat umah tok2 sedara....so, boleh dikatakan, satu langkawi la kitaorang pusing.....hehehe......

tahun lepas punya raya, ramai dok tanya, 'mah reti masak tak lagi??'....'ni bila nak kawen??'....adeyh....tahun ni tak tau la plak aku dapat soalan pa...maybe ni la kot perasaan orang2 yang da berumur 20an....(aku baru masuk 20thn....lambat lagi la nak kawen ni...perangai pun serupa budak umo 16thn ja)....


p/s : adik aku ada hati nak langkah bendul....dia kata ' kekmah(nama gelaran aku), ang nak kawen bila??' aku cakap, 'lagi 6thn la kot...awat?'....dia cakap ' kalau macam tuu, byda kawen dulu la'....hahah...sangat2 tak leyh blah la adek aku ni....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...