Museum of HIV/AIDS corpse | Cik Siti

Thursday 21 July 2011

Museum of HIV/AIDS corpse

assalamualaikum and a very good evening....
sapa tengok cita Anissa yang kat TV3 tuu?? sapa plak yang tengok cita Tahajjud Cinta?? aku, tengok 2 2 sekali kot...pergh...hehe....da macam addicted plak..semalam baca la sinopsis cita Tahajjud Cinta, siyes la....mcm best....kalau boleh mcm nak tengok sampai abes....dalam 2 3 minggu ni, aku puasa...and banyak sungguh dugaan....boleh dikatakan semua orang suka bagi aku sakit ati....hish....

jom, berbalik kepada topik yang aku nak cita.....korang tau tak ada museum mayat HIV/AIDS ??? aku da tau benda ni lama da....just teringat nak kongsi2 ngan korang pasal benda ni....museum ni ada kat Thailand.....mayat2 kat museum ni, diaorang yang volunteer nak buat cam ni...sebab diaorang nak bagi pengajaran kat kita2 semua bayahanya HIV/AIDS ni...





mengerikan....sesapa yang berminat, boleh la search pasal ni....and, kalau nak pegi tengok pun boleh...then, bagitau la kat aku apa perasaan korang....

2 comments:

  1. perggh, tegok gambar pun sudah cukup untuk menginsafkan diri kita.. hindarilah HIV.. amalkan gaya hidup yg sehat kan..
    salam ukhuwah salam Kunjung Mengunjung ye.. (",)

    ReplyDelete
  2. menarik dan bri pengajaran.. =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...