lipan dalam toilet | Cik Siti

Wednesday 20 July 2011

lipan dalam toilet

last entry for tonight....korang tau tak apa itu lipan??? ala, centipede....tak tau jugak??
ha, ni la lipan...

imagine k, setiap kali aku masuk toilet untuk mandi or apa2 ja la yg boleh buat dalam toilet tu, aku akan jumpa benda ni.....tak la sebesar ni...just anak2 dia je.....bukan satu dua...tapi boleh di katakan empat lima yang keluar....keluar dari mana?? dari lubang yang ada kat lantai toilet tuu....siyes la, kalau bangun pagi, aku akan pastikan mata aku sentiasa terbuka untuk memerhatikan kalau2 ada lipan....memang lipan ni akan membuat kan aku tak ngantok la waktu pagi...haish....aku da sediakan spray nyamuk dalam toilet tuu...kot2 emergency, aku just capai ja spray tuu....

p/s : korang tau tak mcm mana nak bunuh lipan ni?? sebab aku rasa dia buat sarang bawah lantai toilet la.....

2 comments:

  1. Mudah je saudari.. .mulekan dgn bismilah dan niat seolah kite bicara dgn lipan tu agar dia kuar jgn ganggu saudari.. .kalo bykkan..mtk abah atau abg utk beli je ape2 chemical yg bisa menutop lubang tu.. -sukedkongsikan-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...