rumah baru~~ | Cik Siti

Friday 15 July 2011

rumah baru~~

assalammualaikum and a very good night...
memang da jadi lumrah hidup budak2 medic kat AUCMS ni akan pindah duduk kat luar hostel bila da masuk 2nd year....hal ini adalah disebabkan oleh sebab2 yang boleh dielakkan...huhu...actually bayaran sewa hostel sangat mahal....sebab sekepala, RM350...termasuk la bil air,letrik and transport...kalau di darab, di tambah, di tolak segala, satu hostel or should i call house cause 5 of us to pay around RM2000++ per house....agak mahal la kot...so, we decided to move out from there, and rent a house near our hostel...da 4 minggu la kami duduk umah baru ni....aku duduk bilik kat bawah....memang agak kecil...kecil sangat....tapi comfortable....sebab semua dalam bilik aku adalah barang aku...hak milik aku....i'm free to do anything i want to do....heheh....bilik nak bersepah ka...nak kemas ka...memang tak kesah pun....sebab aku ni lagi semak, lagi aku senang cari barang....hahha....adeyh....

2 comments:

  1. Apa pasai x upload gambaq rumah sewa baru tuu..
    tringin jugak nak tengok.. hehe

    MySuaraBlog: Blog Pilihan : Edy Fee

    ReplyDelete
  2. aucms ni cne ye system blaja dye? mind to share a bit? (^_^)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...