mata da berpinar... | Cik Siti

Thursday 14 July 2011

mata da berpinar...

assalamualaikum and a very good night...
setelah abes buat notes for my review, akhirnya aku luangkan juga masa aku untuk taip entry untuk malam ni....memang agak berpinar mata ni....atau maksud lain, aku sangat pening sekarang...sebab aku tenung 85 slides untuk heart development....ok, bayangkan 1st slide ada gambar tissue, yang korang tak tau pun itu adalah heart....sampai 85th slide, yang ada gambar heart yang korang selalu tengok tuu....agak susah untuk paham benda ni.....bak kata lecturer aku....learn by ur heart....adeyh....complicated gila topik kali ni.....

ala, comel nya budak ni....

ok, berbalik kepada topik yang nak dibincangkan...(ade ke topik nya??)..ade la kot...topik aku pening pala...benda ni satu hal...lagi satu hal adalah, aku da jadi burung hantu....waktu malam berjaga sampai pukul 4 pagi.....waktu siang aku tido....adeyh...da terbalik dunia aku ni....pegi kelas tersengguk sengguk je....apa blh buat...agak susah aku nak bagi normal balik.....nak tido awal, tapi mata tak nak lelap....tido lewat plak, esk pagi, tertido dalam kelas....haish.....


3 comments:

  1. Aiseyh, rajinnye dia bwat note sampai mata berpinar pinar.. xpa2, no pain no gain.. ;)

    MySuaraBlog: Trend Tindik Alat Kemaluan

    ReplyDelete
  2. Hmm.. Jawabnya suruh lect wat jadual tukar kelas malam la pulak.. (lau semudah 2 kan..) hu3..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mata berpinar??? wat senaman mata..
    mata payah lelap??? baca buku sejarah salatus salasin...mst laju ja mata layu...

    ~Kid~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...