kahwin | Cik Siti

Sunday 24 July 2011

kahwin

assalamualaikum and a very good night everybody...
best kan kalau da kahwin?? i mean NIKAH....apa yang haram, akan menjadi halal bila da kahwin....perghh....siyes aku tak sabar nk tnggu prince charming aku lafazkan ijab dan kabul.....
actually tadi ada kenduri kawen...anak jiran aku yang kawen...diaorang buat kat The Carnivall....oh yeah, tema dia, bollywood.....lain dari yang lain...maksud aku bukan tema dia...but, cara diaorang arranged dari pelamin sampai ke entrance masuk dia....memang WOW la.....

aku ni plak, tiba2 ja rasa macam nak search pasal wedding.....malam ni just sempat search baju wedding ja...hehhe




semua seksi2...adeyh...tak pa la...aku nak kawen pun lambat lagi...bukan sekarang....i will keep on searching until i found a dress that suit me.....

kepada orang2 yang baru kawen...selamat pengantin baru k...semoga kekal sampai akhir hayat............

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...