kaum hawa, mari pakai stocking | Cik Siti

Friday, 24 May 2013

kaum hawa, mari pakai stocking

assalamualaikum...

sekarang kalau kita tengok, ramai yang da memakai hijab....betul?

kalau kepala da tutup....sekarang aku nak suruh tengok kaki pulak...bertutup tak?


eh...terlupa yang kaki pun adalah aurat?
jom berjinak jinak pakai stocking ya wahai kaum2 hawa... =)

tolong abaikan kaki yang gedabak besar tu ya...



ni nak bagi tips macam mana nak berjinak pakai stocking.....

letak sepasang stocking yang bersih di dalam beg...kiranya, kalau korang lupa nak pakai stocking masa korang keluar...then tetiba korang nak keluarkan purse dari handbag...pastu ternampak stocking...terus la pakai......

tak kesah la stocking apa pun....asalkan kita tutup aurat.....

p/s : kalau korang ni jenis yang suka warna yang striking, macam aku ni ha...boleh la cari kat Soxworld....kat situ best,....heheheh...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...