O10DC : 10 Mom's Best Dishes | Cik Siti

Tuesday 28 October 2014

O10DC : 10 Mom's Best Dishes

Assalamualaikum


O10DC ni adalah October 10 Days Challenge, yang dibuat oleh Siti. Bukan aku ok. Hee

Walaupun aku tau dah nak penghujung bulan October dah, tapi aku tetap nak join jugak.

#day1

My Mom's Best Dishes (gambar tak ada dalam simpanan. Bila mak masak ja, aku terus ngap. Tak sempat nak snap. Hee)

1- Ikan terubuk masak sambal. (damn!! sedap gila kot)

2-  Nasi Ayam Puan Emak (kalah The Chicken Rice Shop)

3- Macaroni goreng (memang tak ada tandingan la. Sampaikan bila aku buat macaroni goreng, semua orang tak mau makan.)

4- Ikan bawal masak sos

5- Rendang ayam

Mostly yang mak aku masak semua sedap. So, tak payah la kot nak senarai panjang2. Hee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...