Europe di Malaysia | Cik Siti

Wednesday, 22 October 2014

Europe di Malaysia

Assalamualaikum

2 3 hari ni Sungai Petani, Kedah hari-hari hujan pada sebelah petang. Aku rasa bukan Sungai Petani ja. Ada beberapa negeri lagi kot macam ni jugak. Klang semalam ke bila ntah kena puting beliung. Minggu lepas, puting beliung kat Pendang, Kedah.

Hari ni, pulak ayah aku cakap, dah macam Europe dah. Ce tengok gambar ni




Jangan katakan Gunung Jerai, kawasan rumah aku yang atas bukit tu pun tak nampak.

Kalau tidak, Gunung Jerai boleh nampak dah kalau lalu jalan ni.

Kuasa Allah SWT kan. No one can stop it.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...