RESEPI : Vanilla Cupcakes with Strawberry Filling | Cik Siti

Tuesday, 28 October 2014

RESEPI : Vanilla Cupcakes with Strawberry Filling

Assalamualaikum

Hari ni aku buat Vanilla Cupcake with Strawberry Filling. Ini semua sebab baca entry Namee Resepi Vanilla Cupcake tu la. Ha kan dah rajin pulak nak buat cupcakes tu.

So, inilah hasilnya




Nerghh, punya la sedap. Cuma kalau letak lama sikit dalam oven tu lagi sedap la.

Walaupun masa bancuh adunan tu ada la tersilap sikit. Sepatutnya 2 1/2 cup tepung gandum, aku pergi letak 1 1/2 cup ja. Bila dok gaul-gaul tu terasa macam cair sangat adunan. Baru teringat terlupa nak letak lagi satu cup tepung. Main masuk ja lagi 1 cup tu. Hehe. Nasib baik menjadi jugak.

Korang nak resepi dia?

Cari kat SINI.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...