Step By Step : Jana Income 3 Angka | Cik Siti

Saturday, 25 October 2014

Step By Step : Jana Income 3 Angka

Assalamualaikum

Ini adalah Ebook yang dihasilkan oleh seorang anak muda. Ebook yang menceritakan bagaimana anda boleh membuat produk digital anda sendiri.

Di dalam ini terdapat langkah demi langkah yang boleh anda ikuti. Aku yang baru baca ni pun dah rasa nak buat terus ja ebook aku sendiri.


Sebab sekarang ni macam tak banyak lagi ebook yang ada kat pasaran. What I mean is, ebook from our generation.

Ebook yang mudah difahami. Sebab selama ni aku baca ebook, bahasa diaorang susah kot aku nak paham. Aku tahu, korang pun sama kan.

And ada orang cakap ebook ni semuda ABC 123. So, memang senang sangat la.


Kalau korang berminat, korang boleh ke SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...