Rumah Jenis Town House untuk DILELONG | Cik Siti

Friday, 10 October 2014

Rumah Jenis Town House untuk DILELONG

Assalamualaikum



Sapa ingat lagi entry aku pasal Hostel AUCMS? Gambar-gambar rumah kena lelong tu adalah dahulunya hostel AUCMS. Rumah tu ada tingkat atas dan bawah. Kiranya, lain-lain la rumah atas dan rumah bawah. Masing-masing ada 3 bilik tidur.

Masa aku duduk kat hostel tu, ada la masalah sikit dengan ceiling kat dapur. Rumah aku tu rumah bawah. Ceiling ditumbuhi kulat. Rumah member-member yang lain pun sama jugak. Tak tau la sekarang dah jadi macam mana. Sebab dah lebih kurang 4 tahun dah tak pi sana. So tak tau la macam mana.

Disarankan kepada sesiapa yang teringin nak beli rumah tu, sila la pergi tengok dulu.

Rumah tu kat Bertam, Kepala Batas, Pulau Pinang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...