Lesen Memandu Baru | Cik Siti

Tuesday, 23 September 2014

Lesen Memandu Baru

Assalamualaikum

Seminggu aku menghilang. Ada sesapa yang perasan tak? Kalau tak perasan, tak pa la. Sebab aku tau, aku bukan blogger femes pun. Blogger tepi jalan ja pun.

23rd September 2014.
 Birthday aku kot. Tak ada kek pun. Cuma aku dapat lesen baru.

lesen memandu baru

Expired lagi 5 tahun. Buat lesen baru ni kejap ja pun. Yang lama tu kalau ramai sangat orang. Nak proses benda ni 5 minit ja. Rasa berkobar-kobar ja nak bawak kereta lepas ni. Sebab dah ada lesen baru. Macam kad pengenalan. Dia just ambil kad pengenalan punya gambar. So tak payah susah-susah pergi kedai gambar untuk snap. Jimat duit.

Harga untuk setahun RM30. Ok la kan. ^^


Kenapa aku menghilang selama seminggu? Akan dijawab dalam entry selepas ini.

#cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari pun dah terlepas banyak dah ni. InsyaAllah akan di update nanti.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...