Kotex Fly Tanpa Rasa Melekit | Cik Siti

Sunday, 7 September 2014

Kotex Fly Tanpa Rasa Melekit

Assalamualaikum

"Kotex Fly Tanpa Rasa Melekit"
Aku rasa slogan tu ramai dah tau kot. Aku pun dah terikut-ikut dah dengan diaorang ni. Haish

Apa yang aku nak bagitau kat sini adalah, aku ada ternampak iklan Kotex ni dok bermain-main kat sebelah tu. Nuffnang punya kerja la ni. Dia tau aku tengah bosan.


Kotex ada buat peraduan. Hadiah dia sangat lumayan.

3 X Baucar pelancongan
30 X RM100

Klik SINI untuk join

Sapa tak mau kan. So, apa tunggu lagi. Kalau ternampak iklan tu dok bermain-main kat sebelah tu, boleh la klik untuk tengok cara-cara penyertaan ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...