lagi besar lagi nikmat II | Cik Siti

Tuesday, 12 April 2011

lagi besar lagi nikmat II

yeah..sesudah balik dari jumpa dekan, aku terus tido....
aku baru ja lepas makan...so, aku nak melengkapkan apa yang tak lengkap dalam entry aku sebelum ni....

ok, apa yang aku nak maksud kan dengan "lagi besar lagi nikmat" adalah......
jeng jeng jeng...
--
--
--
--
--
--
pang!!! amik kau kena pelempang ngan aku....nak cakap ke tak nak??
okok...aku cakap sekarang...
korang rasa pakai baju ketat tuu seksi??? bagi aku, pakai baju ketat tuu la seksa...betul tak kaum2 perempuan sekalian????korang pakai baju ketat untuk apa??untuk tunjuk badan korang kat laki....tapi selesa ka???daripada korang membazir duit beli baju mcm tuu, baik korang tak yah pakai baju....maksud aku kat sini, orang yang pakai baju ketat dengan orang yang tak pakai baju, sama ja....
lagi besar baju tuu lagi nikmat ok....sebab, kalau korang berpeluh tak la nampak...betul tak??
kalau ada angin plak time tu, senang je angin masuk....
perghhh..nikmat kot....tapi jangan la pakai baju yang terlalu besar sampai bila pakai pun terlondeh sana sini...
bukan takat baju ja....kalau rumah plak..tak ke lagi besar rumah tuu lagi nikmat...alahai..macam2 la kalau yang besar lagi nikmat....mana best kecik2 ni.....tak nikmat langsung...hhaha..
so, kesimpulan nya kat sini...otak aku berwarna merah dan otak korang kaler kuning....
^_^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...