aku da berCERAI | Cik Siti

Thursday 21 April 2011

aku da berCERAI

assalamualaikum dan selamat malam....
erm...kat mana nak start ni eh...aku gi makan chicken grill...agak tak sedap....
pastu aku tulis blog....

ok, aku start dari first k...aku sebenarnya dalam masa 4 hari yang lalu, aku da 'kawen' ngan empat Mr.....aku bagi nama Mr. Genetic, Mr. InI, Mr. MOD and Mr. Musculo....start hari isnin aku kawen dengan Mr. Genetic..pastu pukul 12 tgh hari aku jatuhkan talak 5 kat dia...then, aku terus kawen dengan Mr. InI (tak tunggu 'iddah da....tunang pun tak sempat)....sama jugak macam Mr.Genetic, aku ceraikan jugak....talak 9...pergh, Mr. InI ni memang tak bagi can langsung....ish.....sama jugak dengan Mr. MOD dan Mr. Musculo, masing-masing aku jatuhkan talak 10 dengan 15....pergh makin tinggi talak aku bagi kepada setiap Mr. yang kawen ngan aku tuu.....hari ni aku da tak nak kawen ngan sapa2 da....nak rehat sebentar bersama Blog...



sorry la kalau korang terpikir bukan2....ni yang sebenarnya berlaku....


korang mesti tak paham kan apa yang aku merepek ni......sebenarnya semenjak hari isnin yang lalu (ceewaahhh..ayat langsung tak leyh blah)....aku ada Final Exam...Final k...bukan Early or whatever yang tak penting..benda ni penting sangat2....semakin hari berlalu, semakin susah soalan....tapi kan, banyak je dari past year question..and banyak jugak soalan baru....huhu....yang talak aku bagi tuu bermakna, kesusahan yang aku alami....semakin tinggi talak tuu, semakin susah la ia...(ang ingat nak buat hypotheses ka ha??).....biar la...aku nak adaptasikan apa yang aku belajar.......


hari ni, abis sudah la paper-paper yang KILLER!...HOORAY....tapi minggu depan ada ospe...paling aku tak suka.......Y_Y.....

apa2 pun, kepala aku da ringan sikit la......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...