cat to the rescue!! | Cik Siti

Tuesday, 5 April 2011

cat to the rescue!!

assalamualaikum dan selamat tengah hari....
'awalnya' aku bangun hari ni....nak tau tak aku bangun kul brp??
aku bangun kul 1 tgh hari....hahha...ok la tuu...sebab semalam pun aku tido kul 4 pagi....
lepas bangun aku terus mandi dan makan.....
then aku study sikit....pastu baru aku update blog....
hari ni aku tak dak kelas...kelas cancel...yeeehaaa!!
apa yang aku nak tulis ni cita da lama....eyh, tak la lama sangat....hari ahad ari tu...masa aku ada kat umah.....

anak kucing aku dia terjun ke umah jiran belakang umah aku....(terjun untuk bunuh diri ka??)...tak2....dia bermain main di tepi pagar...tiba2...dia terjatuh....
mak dia boleh tengok ja anak dia kat pagar tuu...
ish2....
mula2 aku pakai baldi yang diikat dengan tali...tapi kucing tuu tak masuk dalam baldi tuu pun.....haish....lama gak la tunggu anak kucing tuu nak masuk....


okok...sebelum aku teruskan, aku nak bagitau yang umah jiran aku tuu rendah sikit dari umah aku...so, susah kalau aku nak panjat pagar belakang umah aku tuu...actually jiran aku memang tak dok kat umah tuu...so, umah tuu kosong ja la...

sambung balik cita, aku pun terpaksa la pegi kat depan umah jiran aku dan panjat pagar umah dia.....nasib baik tak da orang kat situ...kalau tak, aku di cop PENCURI....hahha...da la perempuan plak tuu...panjat pagar serupa macam laki....kalau orang tengok, confirm reject aku sebagai menantu....huhu....

at last, boleh gak amik anak kucing tuu....masa nak amik anak kucing tuu, adik dia, pun mcm nak ikut kakak dia terjun gak...haish.....nasib baik dapat diselamatkan....kalau tak, yang tuu pn akan aku selamatkan....hehe

tuu ja kot yang aku nak cita....
^_^
nak gi carrefour jap....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...