1st Lucky Draw By Yuyue | Cik Siti

Sunday 17 April 2011

1st Lucky Draw By Yuyue

assalamualaikum dan selamat malam......
kembali kepada kehidupan yang normal........haha...
aku baru je abis MUET pagi tadi.....lega gila....
so, now i'm doing my revision...(walaweyh..takkan tuu pun ang nak bagitau??)
so what?...biarla...
memandangkan aku da study bagai rak malam ni(rak la sangat)...so, aku nak rehat sebentat bersama kit kat...haha..tak la...aku nak join lucky draw dari yuyue...ni buka yuyu zulaikha ye....lain2....
aku da ditag oleh nan si blogger siput......haha..jangan marah ye nan...nanti cepat tua...hehe
memandang kan da kena tag...so, apa lagi..join je la bagi memenuhi masa lapang....


sapa2 nak join, sila la klik link di atas tuu ye...
aku baru kenal je yuyue ni....
baru nak berjinak jinak la dengan dia....so, aku mulakan dengan menyertai lucky draw dia....weee....
yuyue ni suh tag org...tapi dia bagi nasihat..kalau malas nak copy paste link tuu....just bagi tau...

aku tag semua yang baca entry ni....so, sila la join lepas anda baca entry ni ye......

k la...aku nak sambung balik study.....

1 comment:

  1. wehehe..nk berjinak2 ea???ehehe..tengs yunk coz sudi join lucky draw yuyue :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...