blogger otai...siapakah? | Cik Siti

Friday 22 April 2011

blogger otai...siapakah?

blogger otai??whose that pokemon?? eyh salah2....whose that person calling their self as BLOGGER OTAI??? what ke hek ja aku rasa...
ok, first of all, i would to say, assalamualaikum and a very good morning....
aku bukan baru bangun....aku baru nak tidur k.....study punya pasal....aku ada terbaca satu entry ni, pasal blogger otai da jadi dewa, something like that la entry tuu....then terus aku nak buat entry pasal blogger otai.....sapakah mereka??? biar sapa pun mereka, ada aku kesah?...
diaorang bukan bagi duit kat aku pun....just nak promote blog aku?? tuu memang mustahil...sebab kalau da di cop sebagai blogger otai, diaorang ni langsung tak kesah apa yang berlaku....diaorang just pentingkan diri sendiri...most of them like that...but not meat that all of them ok...jangan salah tafsir plak k....nanti aku kena band plak....pastu kalau blogger otai(otai la sangat kot), mesti wat entry pasal blogger yang suka dok kutuk2 blogger otai...(ok, apa yang aku merepek ni??)....


hye, u...yeah you that the one whose wearing BLOGGER OTAI title, who are u??? when u first time start blogging, u also just like us (blogger picisan)......then, bila da bertahun jadi blogger, baru nak jadi blogger otai...so, RESPECT too.....lain la kalau anda2 semua tuu mula2 jadi blogger, da di tauliahkan pangkat blogger otai.....tak kan....so, tak payah la nak wat serupa diri anda tuu seorang dewa...or whatever u wanna us to call u.....


i apologize if anyone of u 'terasa' ( aku da malas nak buka kamus dewan bahasa dan pustaka )....aku cakap ni, berdasarkan pengalaman....aku bukanla blogger otai...aku hanya blogger cipisan yang tepi jalan....ala, macam sampah ja.....belum tentu orang nak pandang sebelah mata....2 belah mata apa la lagi kan....kecuali la orang majlis pembandaran.....hehe....ok la....nak tido da..esok exam...i mean pagi ni....

p/s : entry yang ntah apa2...sorry to say....aku merepek pagi2 buta..dan meluahkan perasaan....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...