koleksi perfume selama 4 tahun | Cik Siti

Monday 4 April 2011

koleksi perfume selama 4 tahun

assalamualaikum dan selamat petang....
sorry sebab agak lama tak update blog....(lama ka??)
baru 2 hari...hehe...
hari jumaat hari tuu ayah aku selamat sampai ke Malaysia....
then dia pergi Langkawi ngan mak aku hari sabtu berikutnya....pergi honeymoon ka???haish...tak de la...dia pergi tengok atok aku sakit masuk wad....
aku dapat jumpa ayah aku, malam sabtu....
aku tanya la ayah beli apa...
dia jawab, perfume....
adeyh....perfume lama pun ada lagi...ni dapat lagi perfume...
aku ni busuk sangat ka yang dia asyik beli perfume....

nak tengok tak perfume yang dia bagi kat aku??
 yang ni perfume 1st dia bagi....nama perfume ni " flower by kenzo "
 yang ni plak 2nd perfume dia bagi... " Miss Dior Cherie "
yang ni plak, baru tahun lepas dia bagi...." BLV "


n the last but not least, " le bouquet absolu "(limited edition)

aku paling suka yang 1st dia bagi....sebab???
sebab perfume tuu tak kuat sangat bau dia...soft je....plus, botol dia cantik...lain dari yang lain....
yang baru dia beli tuu pun wangi jugak....
kesimpulannya, ayah aku memang suka beli perfume untuk anak2 dia....

p/s : saya sayang ayah saya...^_^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...