esok merupakan hari terakhir untuk aku... | Cik Siti

Monday 25 April 2011

esok merupakan hari terakhir untuk aku...

assalamualaikum and a very good afternoon....
hidup aku kini kembali seperti dulu....setelah harapan palsu yang diberikan....aku tetap kembali seperti aku yang dulu....aku yang tidur pukul 4pagi....bangun pukul 12 tgh hari....aku yang sangat stress...
tapi itu hanyalah sementara....ia akan berakhir esok!! weeeee!!!!!!!!!!
i'm so happy with that...walaweyh...esk OSPE.....the most killer paper that will end everything......yeah..memang aku struggle gila2 la....sebab OSPE ni carry mark kot....kalau2 masa paper last week tak jawab betul2, so, OSPE la yang membantu....OSPE ni, kau hafal and kau ingat, confirm boleh jawab.....tapi kalau kau hafal saja...tapi tak ingat, langsung tak da guna....

ok, dalam OSPE ni, 6 module di gabungkan menjadi satu.....Personal and Professional Development, Clinical Science, Human Genetic, Infection and Immunity, Mechanism of Disease dan yang terakhir Musculoskeletal......

bayangkan semua module yang aku senaraikan tuu aku jawab satu module satu hari, tapi kalau OSPE semua digabungkan....so, bayangkan la, pecah ka tak kepala nak hafal 6 hari punya subjek yang kesemuanya keluar dalam hari yang sama.....OSPE ni ada stesen2.....setian stesen satu soalan....tapi ada la anak2 soalan tuu... ada 29 stesen, dan diberi masa 4 minit satu stesen....mau tension aku dibuatnya.....

yang paling banyak stesen, module musculoskeletal....module yang korang kena hafal, muscle...bone....nerve...vein.....mmg killer betul la....10 stesen untuk module ni...dan infection immunity yang korang kena hafal nama bacteria, virus, parasite, stain yang digunakan....yang tuu 9 module......


ok la kot penerangan aku....aku nak sambung study....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...