filem x-ray dibuat kompang | Cik Siti

Wednesday, 26 September 2012

filem x-ray dibuat kompang

assalamualaikum...

korang tau tak apa itu x-ray???

ni la x-ray....
ala, korang kalau nak masuk 'U' ke nak masuk sekolah asrama ka...mesti kena wat medical check up kan kan kan....salah satu nya, mesti la kena buat x-ray ni...huhuhu....


pernah dengar FILEM X-RAY DIBUAT KOMPANG?

aku ni pun baru tau minggu lepas yang ada orang buat kompang pakai x-ray...wow, hebat......

masa tuu pun puan emak tengok jugak....ni cerita kat berita tv berapa ntah....
pastu puan emak tanya la aku, macam mana diaorang boleh dapat filem x-ray ni untuk dibuat kompang? bukannya satu kompang....banyak la jugak aku tengok....sebab satu group tuu semua pakai kompang x-ray neyh......


yang menjadi persoalannya, dari mana datang nya filem x-ray ni??
adakah dicuri di hospital ataupun klinik?
ataupun ada orang yang sedekah kan filem x-ray ni??

sebab setahu aku la kan...filem x-ray ni mana boleh dapat dengan mudah macam tuu sekali....
sebab adik aku pernah buat medical check up (aku pun pernah k) tapi disebabkan dia lambat lagi nak masuk IPTA so, doktor tuu simpan dulu x-ray dia....diaorang akan bagi x-ray bila diperlukan saja...kalau tak, memang diaorang yang akan simpan.....if i'm not mistaken la....huhu

so, macam mana dia senang2 ja ambil x-ray tuu buat kompang?
kot2 la sapa tau...boleh la jawab....maybe dia ada lesen untuk mengambil x-ray tersebut....mana la aku nak tau kan kan kan....sebab wartawan tv tuu pun tak bagitau penonton dari mana datangnya x-ray tuu....


p/s : kalau nak buat berita tuu, buat la elok2...cerita dari a sampai z.....jangan main skip2....haish...kan da jadi persoalan.....satgi ada la orang dok buat andaian sendiri (macam aku ni)...hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...