Nuffnang : Buffered Earning | Cik Siti

Wednesday 3 October 2012

Nuffnang : Buffered Earning

assalamualaikum....

entry ringkas dari cik siti (aku la tuu...takkan kau pulak)....

malam ni saja, aku melihat ada 3-4 blog yang dok tulis pasal BE dari Nuffnang....macam durian runtuh ja aku tengok...bukan runtuh sebijik...tapi ni da boleh dikatakan banyak bijik jugak la.....

pastu aku pun teringin jugak la nak usha2 aku punya BE...kot2 la boleh jadi billionaire kalau cash out BE tuu...tapi apa yang aku sangka kan hanyalah hayalan belaka...dan aku memang kena percaya....

i admit la, aku da jarang sangat update blog....ni pun update selepas selesai exam....so possible la kalau BE aku tak jadi macam durian runtuh macam blogger2 lain tuu...

apa boleh buat...pelajaran is more important than blog....kalau ada masa terluang, baru la aku luangkan kat blog kesayangan aku ni....


p/s : orang cakap jangan peram BE tuu lama2...tapi impian aku, aku nak tunggu sampai beratus dulu la baru nak cash out...baru puas nak belanja....hehehe....


apa2 pun, syukur Alhamdulillah...selepas satu satu pintu rezeki terbuka....just i need to update frequently la blog ni.....insyaAllah..esok akan di update lagi..=)

7 comments:

  1. Wahh ni sure dpt byk BE juga ni? ;P
    Alhamdulillah ^^

    ReplyDelete
  2. betul, kena rajin update blog baru BE muncul.. jemput ke blog saya... ada 3 tips untuk BE nuffnang...

    http://saljuhumairah.blogspot.com/2012/10/nuffnang-penipu-besar.html

    ReplyDelete
  3. mudah-mudahan, your wish become true !

    ReplyDelete
  4. aritu bermasalah dgn nuffnang tp dah settle bila tukar layout blog

    ReplyDelete
  5. setuju!!! pelajaran is more important than blog.. :) hee..

    singgah sini.. jmput singgah mine

    ReplyDelete
  6. huhuhuhu duit nufnang neh bapa hengget jer yang saya ada uhuhuhu

    ReplyDelete
  7. nuffnang baru bagi 50 sen.. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...