charcoal mask dari DAISO | Cik Siti

Wednesday, 24 October 2012

charcoal mask dari DAISO

assalamualaikum...

sekarang ramai pulok yang dok pakai charcoal mask ni.....dah jadi macam fenomena muka hitam....hehehehhe.....

aku pun tak ketinggalan la untuk membeli charcoal mask ni....huhu

bila mask tuu da kering, aku cuba la try minum slurpee ni.....tapi susah gila...tegang sangat kulit muka ni.....
tetiba member aku masuk bilik....dia gelak...aku pun tergelak jugak la...memang retak seribu la mask aku tuu...hahahhahaaha...ok, aku men2 ja...tak retak pun...cuma boleh nampak la mask tuu berkedut...huhu



ni la hasilnya lepas da cabut mask tuu...korang jangan main2...aku cabut mask ni sampai terkeluar air mata aku...and berpeluh peluh aku mencabutnya....bila da cabut, muka MERAH!!!!

kat pipi la paling obvious....huhu...tapi sekarang ok da.....kiranya lepas cabut mask tuu, kena basuh ngan air sejuk...kalau nak lagi best, letak ais...perghhhhhhh


tuu ja la aku nak bagitau kat korang...."aku pun ada jugak charcoal mask dari DAISO ni...bukan korang ja yang ada" hehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...