upah buat assignment? | Cik Siti

Saturday 13 October 2012

upah buat assignment?

assalamualaikum.....

korang pernah dengar orang amik upah buat assignment????
aku tau benda ni lama da....dan apa yang aku baru tau adalah housemate aku ada amik upah buat assignment orang.....satu assignment dia amik dalam RM120.....manakala kalau essay pulak RM30

aku teringin gak nak wat business kecil-kecilan....yang hanya aku mampu buat adalah BUTTON BRACELET....tuu pun hanya laku dalam 2 bulan saja...lepas tuu sunyi sepi da......

that's why la aku buat contest NI untuk mempromosikan button bracelet yang aku buat sendiri....dengan harapan, korang pun turut sama mempromosikan....dan ada hadiah bagi pemenang yang dapat menjawab soalan contest tuu.....


dan sekarang ni aku hanya mengharapkan kat blog aku ni (dengan pendapatan daripada nuffnang, yang belum pernah aku cash out setelah hampir 2 tahun aku letak)..dan tidak dilupa says.....

teringin jugak nak amik upah wat assignment orang...tapi apakan daya...aku ada masa yang terhad ja...huhu....aku tertanya tanya jugak, macam mana housemate aku tuu boleh buat??? "nak seribu daya, tak nak seribu dalih kan kan kan "


korang ada idea tak untuk student medic macam aku ni nak buat business kecil kecilan dan tidak memakan banyak masa dan juga tidak mengeluarkan modal yang banyak? selain daripada photostat, printing, jual makanan, jual tudung dan topup....


ANY IDEA???

4 comments:

  1. didiey dulu buat biz jual tudung je..huhu

    ReplyDelete
  2. pernah jugak upah org buat assignment. huhu.

    ReplyDelete
  3. dulu masa skolah ambik upah salin nota.. satu muksrt 50sen huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...