#1 blog review | Cik Siti

Tuesday 30 October 2012

#1 blog review

assalamualaikum....

seperti yang dijanjikan....aku akan membuat review setiap blog yang join contest yang aku buat hari tuu....

sebelum aku buat review...nak cecita la sikit kat korang ni.....aku siap buat milo ais yang kawww dan makan strawberry campur gula sedikit...kalau tak memang masam kawww punya la.....


ni semua semata mata nak amik feel tulis entry malam ni...hehehhe....


ni adalah first blog review yang aku buat....
jom tengok sapa yang kena...
--
--
--


ni lah dia punya header....ok, bukan girls generation yang join k.....daripada hasil pemerhatian aku la kan kan kan.....tuan punya blog ni suka sangat dengan korea....ala, kpop gituu....(tetiba kat umah aku hujan turun)....

dia punya blog pun simple...tak berat pun....and kalau tengok pun, banyak jugak gambar artis korea dalam blog dia.....(ke memang muka dia macam artis korea?? wahhh....best la cenggitu).....

apa2 pun blog dia just nice.....simple ala2 cute gituuu......

tuan punya blog ni suka join contest...so boleh tengok la banyak entry pasal contest, giveaway segala....or maybe tuu blog untuk join contest...aku pun tak berapa pasti....tapi ada jugak dia update pasal blog2 dia yang lain.....so korang semua boleh la menerjah blog beliau.....klik SINI untuk gi terjah....=)

nak klik header blog dia pun boleh jugak....asalkan jangan klik header blog aku sudah....kang korang gi terjah blog aku, bukannya blog dia....huhu

sekian saja untuk review blog pertama.....




3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...