langit tak selalu cerah | Cik Siti

Thursday, 13 September 2012

langit tak selalu cerah

assalamualaikum...

malam ni...eyh...pagi ni aku tulis entry dengan hati yang sudah tenang...ok?
tak mau ngamok2....chill2 ja....

kalau korang nak teruskan membaca...sila membacanya dengan penuh tenang dan sabar....

sesungguhnya langit tak selalu cerah...(memang la...bila malam, terus jadi gelap..mana ada nak cerah sepanjang masa kan kan kan)

haish.....tuu ayat kias2 ja (bukan kais ok...apa ko ingat kais pagi makan pagi...kais petang makan petang...tido malam, tak berkais la...makan malam pn tak da)

kalau si arjunapopkorn tulis memang aku kalah la....dia pakai ayat hebat sangat la...tak leh nak lawan....
ni pulak ayat daripada aku....

4tahun 10 bulan....kalau perempuan yang da kawen, mau nya da beranak 2 dan on the way untuk beranak 3......hahaha...

cuba bayangkan, 4 tahun 10 bulan tak dak hujan...tiba2 hujan ribut petir semua ada.....tak ka jadi jakun sebentar?

(ok...ni ayat kiasan....sapa reti interpret, 10 markah aku bagi)

apa2 pun aku tak mau meluahkan segala galanya di sini...cukup sekadar aku bagitau, hujan dan ribut petir melanda....(macam pengkaji cuaca pun ada)

kalau 2 tahun lepas aku akan meroyan (gila abes la...tapi tak la gila sangat...boleh lagi dapat 3.7 masa tuu)...tapi sekarang aku redha dan berserah.....

" I let you go because Allah already wrote my journey.....maybe He just wanna me let you go and will get you back after some time..or maybe He has someone that suite for me and you "





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...