Review Produk Blog Event Secara PERCUMA | Cik Siti

Monday 15 June 2015

Review Produk Blog Event Secara PERCUMA

Assalamualaikum

Ini segmen yang telah dianjurkan oleh blogger Ahmad Hasif.


Tak nak ke dapat review free?


Syarat-syarat dia pun senang ja. Sesiapa yang ada produk or blog and teringin nak di review, sila la ke entry INI

Kenapa aku tak join? bukan sombong or berlagak. Cumanya aku rasa malu la kalau orang buat review pasal blog aku yang tak seberapa ni. Like seriously, banyak sangat benda nak kena perbaiki. So, aku buka peluang untuk korang join.

Produk pun aku tak dak yang nak di reviewkan. Hurm. Disebabkan aku dijemput untuk join, tapi aku tak join, maka terhasillah satu entry untuk promote segmen ni.


Tamat Segmen 18 Jun 2015 pukul 10 malam.

SELAMAT BERSEGMEN ye ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...