Kelisa Accident Lagi | Cik Siti

Monday 15 June 2015

Kelisa Accident Lagi

Assalamualaikum

Accident ni jadi semalam. Disebabkan aku terlalu emosi sangat semalam, sampai nangis2. so aku decided untuk tulis hari ni. Aku ni kalau geram or tension, confirm aku terjah toilet dulu. Aku akan sental daki-daki yang ada kat lantai kat dinding toilet tu. Memang dah jadi tabiat kot. Lepas geram punya pasal. Hee

Ayah suruh bagi pinjam kereta kat adik aku sebab dia kata nak pergi praktikal senang. So disebabkan aku bercuti sekarang ni, bagi je la kereta tu dia pinjam. By the time aku dah start kelas, kereta Honda dah ok. (kereta Honda tu ada masalah bateri sikit). Lagipun tempat aku belajar dekat la jugak dengan rumah kalau nak dibandingkan adik aku yang kat KL tu. So, kalau jadi apa2 kat kereta Honda tu, senang sikit ayah aku nak pergi.


Boleh nampak tak? Kelisa aku dah kemek. Nasib baik adik2 aku tak dak apa2. Benda jadi masa depa dah sampai kat Shah Alam sebab nak hantar adik number 3 tu kat UiTM. Katanya motor berlanggar dengan motor.

Tak sempat nak amik plat number motor tu. Sebab masa adik aku call ayah aku, depa semua dah bersiap sedia untuk blah. Adik aku kata, budak2 motor ni ada geng ramai. Adik2 aku ni pulak perempuan. So, gelabah la kot. Hurm. Penunggang motor tu kata adik aku break emergency. Ntah la betul ke tidak. =_="


Aku rasa kereta Kelisa aku ni ada something la. Sebab masa mula-mula ayah aku beli dulu pun accident. Then, sepupu aku pinjam dalam jangka waktu yang lama pun accident jugak. Then ayah aku jual kat sepupu aku lagi satu. Pun accident. Then sepupu aku bagi balik kat ayah aku sebab dia dah kahwin dah masa tu. Jadi la hak milik aku sepenuhnya. Then aku pulak accident. Baca kat SINI pasal aku accident. Ni adik aku pulak pinjam, accident jugak.

Hurm ntahlah. Benda nak jadikan. Apa boleh buat. Redha ja la.

jangan lupa join GA EFG Mega Raya RM3100


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...