g'soft Color Ink Pen | Cik Siti

Sunday 14 June 2015

g'soft Color Ink Pen

Assalamualaikum

If you follow me on Instagram, you would probably have seen this picture.


My new addiction. Of course towards the planner and also all the colors.

Sudah-sudah la tu speaking.

Sekarang ni nak share sikit pasal pen ni. Kenapa aku nak share? Sebabnya selama 24 tahun, ni baru first time aku jumpa ball pen macam ni. Bukan kata aku tak pernah jumpa ball pen color2. Cuma aku tak pernah jumpa la ball pen yang color2 yang sangat smooth macam ni.




Ni ha, brand dia. g'soft color ink pen. Warna dia pun dapat memuaskan hati aku. Sebab selama ni dok pakai jenama lain, memang frustrated gila la. Ink macam malu2 ja nak keluar.


Tapi kali ni, memang sangat berbeza. Tengok la gambar kat bawah ni.


Color dia macam guna pen yang mahal. Padahal RM5-RM6 ja harga dia. RM5 - RM6 tu maksudnya satu packet. 1 packet, korang akan dapat warna macam yang aku tunjuk kat atas tu.

Aku beli dekat CMart. Rasanya kat tempat lain pun ada kot. Tapi selama ni dok cari tak pernah nak jumpa. (maybe tak cari tak betul2 kot)

Rasa macam bersemangat la sikit nak tulis and nak baca nota. Confirm la notes aku lepas ni warna-warni.

Sapa yang minat stationary ni, mesti tau that feeling kan. Bayangkan, pasal ball pen ja pun. Yang berharga bawah RM10, dah boleh membuatkan seseorang tu HAPPY sangat.

Kalau sapa2 yang dok tengha cari pen color2 tu, aku recommend jenama g'soft Color Ink Pen ni.


Jom join GIVEAWAY EFG MEGARAYA RM3100


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...