le engagement day | Cik Siti

Wednesday 2 January 2013

le engagement day

assalamualaikum...

tadi aku online pakai fon (untung lerr online pakai fon)..huh...tak da maknanya......pastu aku terjumpa benda ni dekat Facebook....


terus aku buka laptop...tak best dowh baca entry pakai fon....al-maklumlah....screen fon aku kecik ja...tak macam fon korang...pakai note, tab bagai.....

ok, berbalik kepada cerita yang sebenar...korang tau tak.....Yuyu Zulaikha da bertunang la..untung lerrr....tahniah ye Yuyu...

cik siti ni bila pulak nak ada 'E' day ni???

errr...soalan cepur mas....(mas la sangat)....sejujurnya...tak ada calon lagi......so just shut up, jangan dok tanya banyak2 mengenai itu......

so sekarang ni cik siti SINGLE...wahhh kelasss kau cik siti.....5 tahun aku tak bergelar SINGLE ni....so now, i'm happy to say... I'M SINGLE!!!!!!


lambat lagi la kot nak bertunang..nak menikah segala...tapikan satu ja nak cakap ni...jodoh, ajal maut semua tuu di tangan Allah....so tak dak la istilah lambat or cepat...kalau dah sampai jodoh tuu.. mana boleh tolak tarik kan.... 

so korang...apa lagi...jom la cepat2 gi baca entry Yuyu tuu.....yang bertunang dia...bukan aku...hehehe

3 comments:

  1. betul2.. jodoh ni penuh ke MISTERI an :D

    ReplyDelete
  2. pasti ada jodoh yang lagi baik menanti.. =) Inshaa Allah..

    ReplyDelete
  3. takpe takyah tunang. kawen je trus. jimat budget :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...