kejadian 2 minggu yang lepas | Cik Siti

Wednesday, 16 January 2013

kejadian 2 minggu yang lepas

assalamualaikum....

lama tak cik siti menyepi?? errr..2 3 hari ja menyepi pun...heee...al-maklumlah....exam....
tapi korang tak yah risau...sekarang da abes da pun examnya.....heeee....so sekarang cik siti tengah bercuti sakan....errr...tak la sakan sangat....tapi boleh la...untuk cover tidur...untuk gi release tension....hehehe....

nak tau tak apa yang terjadi kat aku selama 2 minggu ni???

first thing first la kan....

aku dapat header blog daripada Syahirah....header tuu macam mana rupa dia?? surprise!!! nanti cik siti letak kat blog ni, korang tengok la ye....mana boleh tunjuk sekarang...tak surprise la.....btw, thanks ye Syahirah sebab buatkan header.....^^

then minggu lepas...blog aku direview oleh Lokman....nak tau kenapa blog aku boleh direview tak???? sebab dia ada buat satu segmen...segmen tuu hanya perlu komen ja kat entry tuu...3 blogger yang terawal, akan direview blog...guess what...aku yang first komen...so kena direview la blog aku ni yang tak seberapa....heheheh....thanks ya Lokman....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...