TIPS : "mat rempit" yang professional | Cik Siti

Thursday, 17 January 2013

TIPS : "mat rempit" yang professional

assalamualaikum....



jom scroll down...



ni TIPS dia...

mat rempit ni aku tak berapa nak berkenan la...harap muka ja hensem...tapi merempit tak tentu hala....bising plak tuu.....

TAPIKAN....

kalau merempit dengan motor besar...jadi pelumba motor wakil Malaysia ka....yang tuu aku SUKA....heheheh....apa susah sangat ka nak jadi PROFESSIONAL neyh????

aku rasa tak la susah sangat kalau pikir untuk masa depan....daripada senang...kalau menang boleh dapat seribu dua tuu...pastu membahayakan diri sendiri dan pengguna jalan raya lain....kan lebih bagus jadi professional...orang pun kenal...femes....duit pun banyak....boleh buat fanpage lagi...hahahha

jom la tengok TIPS dia...kot2 la boleh mengubah masa depan korang yang dok merempit ni....




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...