wordless wednesday cik siti | Cik Siti

Wednesday, 16 January 2013

wordless wednesday cik siti

assalamualaikum...

hari tanpa kata-kata....tapi ada la jugak kata-katanya...tapi tak sebanyak macam hari-hari biasa...

enjoy the picture k....

first time makan durian crepe...and now dah addicted...hahahah


McD now in Kepala Batas, Penang....hari2 aku drive thru...bukannya beli burger pun...aku just beli aiskrim Sunday cone yang harga dia RM1 tuu...hahahahhah

bershopping sakan di Queensbay Mall selepas abes exam theory.....^^


dinner with family...dekat Asiatica, Kepala batas..

spaghetti yang aku masak sendiri.....terbaik dari ladang ok!

hitam kuning macam lebah...call me bumble bee...heheheh

ais kacang di malam hari with housemate....^^

3 kali derma darah.....perghhhhhhh...kali ni memang terbaik la....tangan kanan and tangan kiri kena cucuk....sebab mula2 cucuk tangan kanan...tapi sampai setengah bag, darah berhenti....pastu dia cucuk sebelah kiri pulak....nasib baik sebelah kiri tuu darah keluar laju ja....tapi memang seksa la.....dua dua belah tangan sakit kena cucuk.... =(



ni koleksi kasut bereben aku...hahha...memang aku suka sangat kasut yang ada reben kat depan....so sesapa kalau nak beli hadiah kat aku....boleh la beli kasut bereben macam ni....

cukup la tuu aku share gambar2 ni...hehehhe....

eh2..jap..aku terjumpa benda ni dekat FB tadi.....nak share ngan korang....


agak2 ada tak yang stalk korang mcm ni?? hehhehe..who knows kan.. =)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...