persoalaan sudah terjawab | Cik Siti

Monday, 21 January 2013

persoalaan sudah terjawab

assalamualaikum...

ingat lagi entry aku yang INI?

ni feedback yang aku dapat....

from CIK ANIS, dia tanya "tak pening ke belajar medic?" (lebih kurang ayat dia cam tuu la)

and here the answer for you dear....

"jangankan pening...migraine..pecah kepala...sakit jantung pun ada tau bila belajar medic ni....tapi tak ada subjek yang senang kacang goreng kan....so, kena bertahan la....orang cakap...bersusah susah dahulu..bersenang senang kemudian....so kalau pikir pasal future, rasa pening semua tuu hilang seketika....selalu jugak cik siti motivate diri cik siti...and cik siti selalu baca quotes....and the most important one is, DOA....semua ni la yang membuat cik siti tabah untuk teruskan belajar medik ni...huhu..."

ok tak explanation cik siti? ada nak kena tambah lagi ka?



second feedback is from NADZIRAH...dia suh buat segmen...

huhu...segnen ka? hari tuu dah buat....NI SEGMEN cik siti...tak ada sambutan...tapi masih berjalan...=)



and lastly..from RANIA...dia suruh cerita apa saja pasal cik siti....

ermm...dear...cik siti tak tau la nak cerita pasal apa...huhu...tak pe lah...nanti tengah malam sikit cik siti cerita the whole story about my life...ok?


THANKS FOR YOUR FEEDBACK GIRLS.... ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...