sehari bersama DURIAN | Cik Siti

Friday 18 January 2013

sehari bersama DURIAN

assalamualaikum....

sebelum aku tulis entry ni (err da tulis sikit pun)...maksud aku...sebelum aku lanjutkan perbicaraan untuk malam ini di dalam entry ini...aku nak bagi AMARAN KERAS kepada sesapa yang ANTI-DURIAN mahupun FANATIC dengan DURIAN...sila JAUHI ENTRY INI...

ada paham???

lantak kau la kalau tak paham....nanti susah, sendiri tanggung la ye...cik siti tak nak masuk campur...hehehhe

(macam hiperbola sangat la aku punya intro tuu....)
sesapa yang tak tau hiperbola tuu maksudnya apa, sila tanya adik2 yang masih belajar di sekolah menengah....


dari semalam lagi aku ajak adik2 aku gi beli durian crepe...sorang pun tak nak ikut.... :'(

tadi petang diaorang keluar, aku mintak tolong beli....and TADAAAA, durian crepe!!! hehehhe
thanks sis



maybe semalam ayah aku terdengar kot aku teringin nak makan durian crepe (eleh, mau tak dengar...aku dok bising2 nak durian crepe sebelah dia)...hahahhha

tadi petang jugak ayah aku balik bawa FRESH DURIAN!!!!!
hahahahhah



TERBAIK LA MY SIS AND MY DAD...
love u guys.... <3

17 comments:

  1. Waaa..bestnya! Share la jugak dengan saya kat sini nie
    . hehe

    ReplyDelete
  2. Durian crepe nih mahal sangat..tak berbaloi..makan sekali hadap jerk..tp bestlah jugak..

    ReplyDelete
  3. sedapnya durian!!!!

    hihihi...done follow u...follow me back at http://lyanamahat.blogspot.com/2013/01/malaysian-state-national-holidays-2014.html=)

    ReplyDelete
  4. 99% da nk muntah bila mkn durian crepe tu.. hahaha

    ReplyDelete
  5. wow. durian. buat la sdri crepe tu. letak durian byk byk. hehe.

    ReplyDelete
  6. wahhh durian crepe...tapi saye lebih ske blueberry crepe...

    ReplyDelete
  7. wah..macam sedap.pernah buat.memang sedap cuma kulit dia tak berapa nak halus.hikhik.

    ReplyDelete
  8. camna lah rasa durian crepe yer.. hurm..

    ReplyDelete
  9. WAAA!!!
    Bestnye Cik Siti makan durin ye! :D

    ReplyDelete
  10. @Hidayatul Afzam acane nak share...kalau pos confirm2 la da tak sedap....sy mkn utk awk je la...hehhe

    ReplyDelete
  11. @Shazrizal Shahmy a'a...memang mahal pun...tapi kena pandai cari la..kekadang tuu mahal, tapi tak sedap pun....huhu

    ReplyDelete
  12. @9n0L4 malas punya pasal...sanggup kluarkan duit lebih sikit sbb kempunan nak mkn...hehe

    ReplyDelete
  13. @nadia arrumaisha cik siti tak pernah rasa lagi blueberry crepe...sbb kat sini susah nak dapat...durian crepe tu pn jenuh gak la mencari

    ReplyDelete
  14. @aQu Mad rasa dia macam lempeng yang ada durian and whipped cream dalam dia....lempeng tuu nipis ja...sampaikan tak terasa pun ada lempeng...^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...