aku hilang selama seminggu? | Cik Siti

Friday 20 May 2011

aku hilang selama seminggu?

assalamualaikum dan selamat malam...
aku hilang?? sapa culik aku??? actually aku sekarang ada kat kl....ada kelas review.....mau tak mau kena la pi kelas review tuu....utk exam repeat nnt....hopefully lulus la...n masuk ke 2nd year.....aku da jarang sangat2 update blog.....masa aku menyepi macam ni la....nuffnang bagi buffered earning...melimpah ruah plak tuu...(ok, aku tipu)....actually ada la 2 3 BE.....nak buat mcm mana,...aku jarang update, so unfortunately tak naik la BE tuuu...huh.....bagi la masa aku rajin update blog, baru la earning pn melimpah ruah....tapi, alhamdulillah la.....jarang update blog pun still nuffnang nak bagi BE....ok la....nnt aku tulis lagi......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...