have you realize this.... | Cik Siti

Saturday, 14 May 2011

have you realize this....

assalamualaikum dan selamat malam...
aku perasan benda ni lama da....korang perasan tak???mesti korang tak perasan kan...sebab apa yang aku perasan pun korang tak tau apa benda kan kan kan.....ngeh ngeh ngeh....
kenal tak simbol kat atas tuu?? eleh buat2 tak kenal la pulak.....simbol tuu bukan synonym ngan korang ka???okok, aku gurau ja k....kalau dulu, PLAYBOY ni da macam biasa ja dilempiaskan kat lelaki2 yang hensem.....
sekarang aku perasan, bukan saja PLAYBOY, PLAYGIRL pun da ramai.....
ish2....apa nak jadi ni???ada la sorang minah ni....member FB aku.....mula2 aku dengar kata dok couple dengan laki W ni....pastu dok sat, break up....couple plak ngan si K......pastu tak tau la break up ke ape ke, rasa mcm dia couple blk ngan si W....sebab ari tuu masa gi overnight, si W pun ikut sekali....sapa yang salah pun aku tak tau la...sbb si W pun 2x5 ja macam minah tuu...dok keluar ngan awek2 len....

playboy couple ngan playgirl = memang sama cocok sama padan.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...