segmen : INILAH OMAK DEN | Cik Siti

Saturday 7 May 2011

segmen : INILAH OMAK DEN

assalamualaikum dan selamat pagi....pagi ni aku nak join segmen MAK DARA.....ngeh2....
memandang kan aku bukan orang nogori, boleh tak aku nak letak title NI LA MAK AKU.....hahhaa...da2....aku just ikut syarat segmen ni k.....

kepada sesapa yang berminat, jom klik SINI.....

memandangkan tajuk entry da macam suh cita pasal emak, aku cita la eyh pasal mak aku......


mak aku nama nya Adlina...(pernah ada orang tanya, "kenapa nama mak ang moden ja...nama ang klasik?"...haha)
dia lahir pada 25 March 1963...
anak pertama dia adalah aku....
aku suka suruh mak aku suap....hehehe....(kalau nasik ngan ikan masin pun aku rasa sedap bila dia suap)...
dia sememangnya suka tengok cita korea (ni semua pengaruh adik2 aku)....
mak aku tak suka bawa kami adik beradik gi jalan...(so, kami adk beradik akan ajak ayah gi jalan2)...
erm, apa lagi yang nak cita????
mak aku orang penang....(bukan anak mami k)...
jom tengok gambar mak aku n aku....
ni la omak den....hehe

2 comments:

  1. wahhh laju sungguh join segmen Mak Dara ni.. baguih2.. Mak suker hehe.. Wahh macam kak dan adik aje..kim salam ngan omak yo.. =)

    ReplyDelete
  2. entry khas untuk Cik Siti dan Ibu..

    http://bicaramakdara.blogspot.com/2011/05/oh-cik-siti-inilah-omak-den-part-1.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...