aku KUAT.... | Cik Siti

Friday 27 May 2011

aku KUAT....

assalamualaikum....
my friend told me that i'm strong.....now, already 4 people told me that....sebab apa depa(diaorang) cakap cam tuu??

1st person : sebab aku kuat hadapi halangan cinta antara aku ngan dia ( damn, jiwang gila cik siti ni )
2nd , 3rd and 4th person : semua ni depa kata sebab aku still bersemangat walaupun aku failed 6 paper....

sesungguhnya kawan2 ku sekalian...anda salah sama sekali...aku kuat sebab aku nak teruskan hidup....aku terpaksa kuatkan diri aku untuk family and parents aku....sebab aku ada tanggungjawab yang besar for my family....(maklumla, anak sulong).....aku bagi kata2 semangat untuk member2 aku tuu, padahal sebenarnya bukan untuk depa..tapi untuk aku.,....segala benda yang aku buat, adalah untuk mencari kekuatan diri aku...

aku tak nak jadi COWARD....PENGECUT dengan end my life with suicide...biarlah aku tamatkan hidup aku dengan menjadi orang yang berani.....yang berusaha dan pasrah....bukan terus pasrah tanpa buat apa2......selagi ada masa....selagi jarum jam bergerak...selagi tuu aku takkan putus asa.......no matter people told me that i'm goin to failed....but, i know that Allah always be at my side......

u r not failed if u already done it very well...but u failed if u do not try it.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...