Traffik Maintain 500++ | Cik Siti

Wednesday 9 October 2013

Traffik Maintain 500++

Assalamualaikum...





bagi yang ingin menyewa tapak untuk beriklan ataupun ruangan entry untuk mempamerkan iklan anda, boleh la email saya di fuzz_i3@yahoo.com ataupun boleh PM saya di SINI


Harga SEWA :-

tapak iklan di sidebar = RM5/month
ruangan entry = RM10/month


Harga BELI :-

ruangan entry = RM100/selama-lamanya



#ruangan entry ini bermakna, pengiklan yang ingin mengiklankan iklan hendaklah menulis sendiri entry dan meletakkan gambar jika berkaitan untuk saya post di www.ciksiti.com...tulis dalam microsoft words dan attach dalam email ataupun masa PM

#tapak iklan di sidebar pula, anda dikehendaki membuat banner iklan yang telah saya tetapkan saiznya di bahagian sidebar sebelah kanan....dan letakkan sekali link iklan anda....dan send kepada saya dalam format HTML....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...