FAKTA : Produk Le'Roselle Skincare 4 in 1 | Cik Siti

Wednesday, 9 October 2013

FAKTA : Produk Le'Roselle Skincare 4 in 1

Assalamualaikum...

Mungkin ada di antara kita masih tidak mengetahui tentang produk Le'Roselle 4 in 1 Skincare ni....sebab kalau tengok dekat mall2 atau booth2 yang menjual produk kecantikan memang tak nampak produk ni....tak macam produk2 lain (Aurawhite, bedak Tanaka, dll)

so kat sini, aku nak kongsi kan dekat korang semua pasal produk ni....

Diperbuat daripada ekstrak bunga Roselle yang kaya dengan Vitamin C.
Ini mampu mengaktifkan kembali pengeluaran kolagan dalam kulit anda agar lebih anjal kekal awet muda walau usia anda sudah menjangkau 40an!

9 Kelebihan Produk Ini:
  1. Menghilangkan kedutan & garis-garis penuaan
  2. Menegangkan kembali kulit
  3. Menghaluskan kulit
  4. Membantu menghilangkan kesan jerawat, jeragat & parut
  5. Mengatasi masalah kedutan dan kesan penuaan kulit
  6. Mengatasi masalah kerosakan kulit kesan daripada penggunaan produk kosmetik berbahaya
  7. Kesan pencerahan kulit wajah secara sekata & selamat
  8. Mengghaibkan bintik-bintik hitam
  9. Menggelakkan & mengatasi kulit berminyak


5 Fakta Penting Perlu Anda Tahu Tentang Produk Ini:-
  • Produk perawatan kulit wajah yang diperbuat berasaskan tumbuhan Roselle
  • TIADA bahan-bahan kimia aktif seperti merkuri & hidrokuinon
  • TIADA sebarang kesan sampingan kerana ianya sesuai untuk semua jenis kulit
  • Merupakan produk hasil daripada usahasama kajian antara syarikat Al-Faiz Industries (Syarikat induk Le’Roselle Corporation Sdn. Bhd.) dan pihak SIRIM serta UKM. (Klik sini: Usahasama UKM). Ini pula keratan Akhbar Utusan Malaysia (Klik sini: Berita Utusan Malaysia)
  • Dikilangkan oleh pihak SIRIM sendiri. Bukan sebarangan kilang yang hasilkannya!

Satu lagi yang menariknya tentang produk ini adalah ianya sebenarnya merupakan produk daripada hasil sebuah kajian usahasama yang telah dijalankan oleh pihak Le’Roselle Corporation Sdn. Bhd. (Al-Faiz Industries) dan pihak SIRIM.
Produk Revolusi Hasil Kajian Bersama SIRIM
  • Pemenang pertandingan inovasi kategori Penyelidikan & Teknologi SIRIM Bhd. 2008 & 2009
  • Merupakan projek hasil usahasama Al-Faiz Industries Sdn. Bhd & bahagian RnD SIRIM
  • Menggunakan teknologi kosmeseutikal iaitu gabungan kosmetik & kaedah rawatan terapeutikal
  • Diformulasikan saintis SIRIM menggunakan ekstrak Roselle dan bahan mentah sumber tumbuhan serta buah-buahan TANPA menggunakan bahan sumber haiwan


ada orang tanya, betul ka produk ni boleh bagi putih?
ini jawapan aku....
untuk menjadi putih, benda ni bergantung kepada seseorang individu....sebabnya dalam badan kita ni ada tahap2 tertentu sahaja untuk menjadi putih...putih di sini adalah putih sampai tahap tertentu sahaja....bukannya semua orang yang pakai produk ni boleh jadi putih macam kapas.....tetapi apa yang aku boleh cakap adalah jika sebelum ni muka korang nampak macam sebam, tak dak seri...apabila pakai produk ni InsyaAllah muka korang bertambah seri....tak nampak sebam dah....dia menyegarkan kulit wajah seseorang....

kalau korang pakai produk ni semata mata nak putih macam kapas...memang tak ada jaminan lah untuk itu...tapi kalau nak menyegarkan kulit muka...nak nampak fresh setiap hari, ADA JAMINAN UNTUK ITU,....sebab kalau korang tengok balik kat atas tu, produk ni sumber dia adalah daripada SUMBER SEMULAJADI....


kalau berminat atau mempunyai sebarang pertanyaan, boleh la SMS ke 0195509742 (siti) atau boleh PM di SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...