puteri buat entry untuk cik siti | Cik Siti

Sunday, 16 December 2012

puteri buat entry untuk cik siti

assalamualaikum....

tadi aku jenguk2 la chat box aku kat sebelah tuu.......pastu tetiba jumpa ayat ni "entry untuk akak"....mati2 aku ingat dia buat entry untuk akak dia.....so, secara kebiasaan, aku akan jenguk la blog sesiapa sahaja yang meninggalkan jejak di blog aku.....

tetiba aku nampak.....

err...aku nampak ni....

jeng jeng jeng....

--
--
--

nak bagi suspens, tapi rasa macam tak suspens ja...hahhaha...abaikan ja la ye....

aku nampak header blog aku....

eyh, biar betul....aku macam salah tengok ja kot.....tapi bila tengok dua tiga kali baru aku percaya, yang dia buat entry untuk aku, bukan untuk akak dia.....hahhahah

nak tau sebab apa tak??? sebab aku follower dia yang ke 600....walaweyh....dan aku dapat banner ni....^^

blog adik ni lagi comel kot dari blog aku......siyes2 tak tipu....

thanks dear....cantik banner...siyes2....

tuan punya blog bernama Puteri Nur Afiqah.....wahhhh...puteri kot review blog aku...bukan main lagi ko cik siti...sampai puteri pun review blog ko...hahhahah

jom terjah blog puteri....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...