first experience | Cik Siti

Wednesday 26 December 2012

first experience

assalamualaikum....

based on THIS ENTRY, i promised u all yang i nak cerita my first experienced pakai contact lenses kan kan kan...

(gedik gila kau tulis tuu cik siti oii)

just be urself la kan.....

yala2...aku jadi diri aku balik...heheh....
masa beli contact lenses tuu, orang yang jual tuu ajar la macam mana nak masukkan benda tuu dalam mata.....

korang tau la kan mata aku ni macam mana....errr, sapa yang tak tau tuu, meh aku nak bagitau...mata aku ni SEPET....tak boleh la nak buka besar2 sampai tersembul bijik mata...huhu...

at first, paham2 ja la....sapa2 yang tak pernah pakai tetiba gedik nak pakai memang susah sangat2 la kot.....aku pakai bukan setakat air mata ja yang keluar...air hidung pun sama jugak...euwwww.....hahahhaha

mata tuu terasa macam nak terkoyak dah sebab kena buka besar2...haish...memang cari nahas la aku ni pun.....

hari ni da masuk seminggu da aku beli contact lenses....tapi, baru 3 kali ja pakai.....nak pakai tuu pun amik masa setengah jam la kot.....hahhahaha...
masa kenduri cuzzy aku tuu, aku tak pakai...sebab, aku terlupa nak bawa sekali contact lenses...aku hanya bawa air cuci dia ja....punya la sengal....haish.....

apa2 pun this is my first experience....erm, maybe bila da expert sikit, baru beli warna lain pulak...nak beli warna yang exotic sikit....kaler kuning ka kan...hahhahahah....

sekarang nak kena practice lagi...orang cakap practice make perfect...ok la tuu....nak chow dulu...blogwalking sana sini dulu.....hehe


4 comments:

  1. Tengah excited baca sekali abis macam tu je.. Hahaha

    ReplyDelete
  2. tp klu pkai, make sure tgan kena bersih time psg tu. sy ni engr to be, so kerja kt bhgn kilang ni mmg kitorg dilatih x pkai semua tu. bahaye mata..

    ReplyDelete
  3. sampai sekarang tak bape ok pakai contact lenz. mata sensitip sket kot. huhu..

    nak kahwin nanti camne lah. tak mo pakai spec @_@

    ReplyDelete
  4. saya xpernah try contct lens.. hehe.. kdg2 xpakai spek pon.. lajan melulu je budget tak rabun. hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...