photo : Seoul Garden | Cik Siti

Thursday, 13 December 2012

photo : Seoul Garden

assalamualaikum....


hari selasa yang lepas aku dengan kawan2 aku pergi makan kat seoul garden...lepas abes ja minitest petang tuu, kami terus balik rumah, solat Asar...then terus pergi.......


ni memang tak dak kerja la....haha..pau dia sangat sedap....pastu ada chocolate dip..memang terbaiklah....




lepas makan selama 3 jam lebih.....siap boleh keluar gi solat maghrib then masuk balik...makan untuk kali yang kedua plak...hehee....kitaorang gi gerai kecik2 yang jual macam2.....ni aku pergi kat Seoul Garden Autocity....memang kat situ ada jual2 kalau malam.....

dapat la aku beg ni......

ce teka harga dia berapa....


p/s : kalau korang nak tau macam mana nak sihat...nak kuruskan berat badan, jom tengok SINI


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...