photo : le cuzzy wedding | Cik Siti

Monday 24 December 2012

photo : le cuzzy wedding

assalamualaikum....

actually in this entry, i will just put some of the pictures at my cuzzy (cousin) wedding....
so, cuci la mata sikit dengan gambar2 ni....kot2 la dapat ilham....hehe

me and my cuzzy on my grandfather's bridge....urghhhh.....arwah tokwan aku yang buat titi ni...titi ikan bilis....dia buat daripada batang pokok kelapa....sapa yang nak pergi tuu boleh la ke Pantai Pasir Hitam, Langkawi....=)


homemade hantaran.....semua hantaran ni dibuat sendiri oleh adik dan sepupu aku.....

makciks and cuzzy....

le me with pengantin aka cuzzy...hehe..

abang pengantin dan pengantin

adik aku....pegang bunga buatan sendiri...



le me yang pakai baju adik untuk hari akad nikah sebab tak bawa baju...baju nampak besar dari tuan yang memakainya...huhu....and with my cuzzy

le pengantin on the Tok Arin's Titi


candy bar yang dibuat oleh adik aku dan cuzzy....memang tak pernah dibuat orang kampung aku kot ada candy bar segala......orang nak amik chocolate pun takut2....heeee

le me first time jadi pengapit...huhu....seriously masa naik atas pelamin tuu cuzzy yang lain semua dok bising2 cakap amik aura....pastu kata aku tak lama dah ni...hahahha...mengarut ja....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...