DAISO charcoal mask KEMBALI | Cik Siti

Wednesday, 26 December 2012

DAISO charcoal mask KEMBALI

assalamualaikum.....

sudah sebulan lebih DAISO charcoal mask ni aku tunggu untuk ada stock.....
ni baru ada balik stock dia...ponat den tunggu nyaaa......dalam sebulan lebih tuu jugak la aku da pi kedai tuu 4 kali...dan balik dengan tangan kosong....baru2 ni aku pergi, nasib baik ada....macam satu kedai aku nak angkut....hahahh....

memandangkan masa aku nak beli tuu, aku letak berpuluh2 charcoal mask ni dalam raga...pastu ada la auntie ni tanya, bagus ka....aku cakap bagus la....jadi promoter tak bergaji plak dekat kedai tuu...hahahha...


sekarang tinggal lagi 15 ja lagi....so sapa nak, cepat2 la ye inform kat SINI..PM bagitau...klau tak bagitau, macam mana aku nak tau....

harga dia aku jual:

1 bottle / tube = RM10..
2-3 bottle / tube = RM9 per bottle
4 and more bottle / tube = RM8 per bottle
not include postage...
(harga pos tertakluk pada bilangan yang korang beli ya)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...